سیزدهمین نمایشگاه بین المللی خانه مدرن، معماری و دکوراسیون داخلی تهران (میدکس)

سیزدهمین نمایشگاه بین المللی خانه مدرن معماری و دکوراسیون داخلی تهران (میدکس)

نمایشگاه معماری و دکوراسیون داخلی (میدکس) فرصتی مناسبی است تا صنعت گران حوزه معماری و دکوراسیون داخلی محصولات و دستاوردهای خود را در سطح وسیع به نمایش بگذارند و با فعالان این حوزه به ارتباط برقرار کنند.

نمایشگاه دکوراسیون داخلی و معماری تهران (میدکس) دارای تاییدیه اتحادیه جهانی نمایشگاه ها می باشد و این امر در سطح ملی افتخاری محسوب شده و به برند تبدیل شده است. این تاییدیه می تواند تضمین کننده کیفیت کار ها در نمایشگاه برای بازدید کنندگان و شرکت کنندگان باشد.

مطلب مرتبط:اخبار نمایشگاه



نمایشگاه بین المللی دکوراسیون داخلی و معماری از تاریخ 29 دی الی 2 بهمن ۱۴۰۱ (2023 میلادی) برگزار شده است و بازدید برای عموم مردم از ۸ صبح الی ۱۵ ظهر در نمایشگاه بین المللی تهران آزاد است. شرکت مجری این نمایشگاه بین المللی، شرکت نمانگر است.

اهداف برگزاری نمایشگاه

•    فرصتی برای ارائه محصولات و دستاوردها در سطح بین المللی
•    ارتباط مستقیم تولیدکنندگان با مصرف کننده و آشنایی با نیاز های او
•    شناخت رقبای این حوزه و بررسی محصولات، خدمات و برنامه های آن ها
•    فرصتی مناسب برای جذب سرمایه گذار و توسعه فعالیت های صنعتی 
•    ارتباط گیری با تامین کنندگان مواد اولیه و شرکت های ارائه دهنده ی خدمات صنعتی
•    شناخت شرایط بازار و برنامه ریزی برای آن
•    برقراری ارتباط با شرکت های فعال این حوزه جهت برون سپاری و امور پیمانکاری
•    به روز رسانی دانش های فنی و آشنایی با دستاورد های جدید این صنعت
•    فرصتی جهت استعدادیابی وجذب نخبگان و دانش آموختگان جدید
•    فرصت های تبلیغاتی گوناگون نظیر محیطی، چاپی، اینترنتی، تلویزیونی و… 
•    شرکت در جلسات تجاری و بین المللی با گروه های خارجی 
•    مذاکره تجاری و عقد قراردادهای داخلی و خارجی

بازدید از سیزدهمین نمایشگاه بین المللی میدکس خانه مدرن، معماری داخلی و دکوراسیون مزایای زیر را به همراه دارد:
•    مشاهده محصولات ایرانی و خارجی
•    مقایسه محصولات و خدمات
•    انتخاب بهترین محصول
•    برقراری ارتباط مستقیم با تولید کنندگان و بیان نیاز های خود
•    کسب اطلاعات بیشتر در کمترین زمان
•    یافتن فرصت های سرمایه گذاری پر سود و  فرصت های شغلی
•    کشف ایده ی جدید برای توسعه و پیشرفت کسب و کار خود
•    امکان مشاوره با متخصصان و صاحب نظران این حوزه
•    امکان شرکت در کارگاه های تخصصی و سمینار ها
•    امکان مذاکره با مدیران ارشد شرکت های بزرگ

گروه کالا ها و خدماتی که در این نمایشگاه ارائه می شوند عبارتند از:

  1. دکوراسیون داخلی
  2. معماری
  3. مصالح و ساختمان
  4. زیست محیطی
  5. تاسیساتی
  6. فضای باز
  7. الکترونیک
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *