نمایشگاه صنعت ساختمان تهران یکی از نمایشگاه ایران است که هرساله با حضور شرکت های زیادی، به خصوص سازندگان و پیمانکاران برگزار می شود.
نمایشگاه صنعت ساختمان تهران یکی از بزرگترین نمایشگاه های ساختمانی در سطح کشور و یکی از معتبرترین نمایشگاه ها در خاورمیانه است. این نمایشگاه با نام ایران کانفیر در سطح بین المللی و در 4 روز در تاریخ 12 تا 15 مرداد در شهر تهران برگزار می شود.
این نمایشگاه در بیست و سومین دوره برگزاری خود پذیرای شرکت کنندگان داخلی و خارجی از کشورهای مختلف دنیا خواهد بود و رویدادی مهم برای فعالان و متخصصین حوزه ساختمان سازی به شمار می آید. اتاق تعاون ایران یکی از بهترین شرکت های مجری برگزار کننده نمایشگاه صنعت ساختمان می باشد.
محور های نمایشگاه صنعت ساختمان
نمایشگاه صنعت ساختمان با محوریت موضوعاتی نظیر تجهیزات و ماشین آلات راه و ساختمان سازی، آسانسور و بالابر، معماری و دکوراسیون داخلی، آهن آلات، محصولات بهداشتی، تکنولوژی های صنعتی نوین، درب های اتوماتیک، درب و پنجره، لوله و اتصالات، سیستم های سرمایشی و گرمایشی، مصالح ساختمانی، دیوارپوش و کفپوش، فلزآلات، تجهیزات ایمنی، تجهیزات سونا، جکوزی و استخر، عایق های صوتی و حرارتی، سنگ، چسب، رزین، نماکاری ساختمان و پوشش های سقف برگزار خواهد شد.
مخاطبان نمایشگاه ساختمان
- مهندسین سازمان های نظام مهندسی کشور
- انجمن انبوه سازان و شرکت های ساختمانی
- جامعه مهندسین شهرساز
- انجمن بتن ایران
- مشاورین و معماران
- صادرکنندگان خدمات فنی و مهندسی ایران
- شرکت های پیمانکاری
- مهندسین عضو جامعه مهندسین مشاور ایران
اهداف نمایشگاه ساختمان تهران
- آشنایی با گروه های جدیدی از مشتریان در بازارهای داخلی و خارجی
- افزایش سودآوری و رشد صنعت ساختمانی
- ایجاد فرصت شغلی برای بازدید کنندگان
- بالا بردن فروش مصالح و تجهیزات ساختمانی
- معرفی روش ها و تجهیزات جدید در صنعت ساختمان
- شناسایی نمایندگان جدید برای فروش محصولات و خدمات
- ارزیابی تقاضای محصولات ساختمانی
- جذب نمایندگان فروش و سرمایه گذاری
- ارزیابی و بررسی فرصت های صادراتی و بازاریابی محصولات ساختمانی
- رشد صنایع ساختمانی در بازاریابی بین المللی
اهمیت غرفه سازی در نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان
ضرورت برگزاری نمایشگاه صنعت ساختمان برای معرفی و ارائه خدمات و محصولات مرتبط با ساختمان سازی بر کسی پوشیده نیست. درحال حاضر یکی از مشکلاتی که بسیاری از شرکت ها و فعالان حوزه ساختمانی با آن دست و پنجه نرم می کنند فاصله میان تولید کنندگان تجهیزات ساختمانی و مصرف کنندگان آن است.
مطلب مرتبط:اخبار نمایشگاهمنظور از این فاصله افزایش بی رویه قیمت های مصالح، تجهیزات و دکوراسیون است. نتیجه چنین فاصله ای چیزی جز نارضایتی خریداران، کاهش فروش محصولات و رکود چرخه تولید و اقتصاد نخواهد بود.
از این رو نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان با در اختیار گذاشتن فضایی گسترده و دوستانه، زمینه را برای تولید کنندگان و مصرف کنندگان فراهم میکند تا بتوانند در مکانی برنامه ریزی شده با یکدیگر وارد تعامل شوند و ارتباط برقرار کنند. قطعا برقراری ارتباط بدون واسطه تاثیر مثبتی به دنبال خواهد داشت.
از این رو با شرکت در این نمایشگاه و ایجاد غرفه هایی جذاب که می توان پیام کسب و کار شما را به خوبی منتقل کند و همچنین مشمول این تاثیر مثبت شد و در فضایی تخصصی در مسیر رشد کسب و کار خود قدم بردارید.
موقعیت مکانی نمایشگاه بین المللی تهران
نمایشگاه تهران 3 درب اصلی دارد:
درب جنوب غربی: ورودی این درب از خیابان سئول تهران و حدود 100 متر پس از ورود به جاده اختصاصی نمایشگاه می باشد.
درب جنوب: ورودی این درب نیز از خیابان سئول تهران است که پس از حدود 500 متر و گذشتن از درب جنوب غربی واقع شده است این درب در مقابل درب شمال باشگاه انقلاب قرار دارد و برخی از سالن های جنوبی نمایشگاه تهران از جمله سالن 8 و 9 دسترسی عالی دارد.
درب شمال: یکی از ورودی های اصلی دیگر نمایشگاه تهران است که از اتوبان چمران و یا پارکینگ واقع در شمال آن دسترسی دارد.