صنعت سنگ تزئینی کشور ظرفیت بالایی برای ارزآوری دارد و در صورت توجه و برنامهریزی دقیق میتوان سهم سنگ را در تولید ناخالص داخلی بهشکل چشمگیری افزایش داد.
مطلب مرتبط:صنعت سنگ
امروزه این صنعت برای رسیدن به اهداف صادراتی خود علاوه بر ناآشنایی با اصول تجارت و بازارهای هدف با چالش ضعف و کمبود تجهیزات و ماشینآلات، نوآوریها و نیروی انسانی، هم دست به گریبان است.بنابراین، کارشناسان و فعالان این بخش توصیه میکنند که در کنار آشنایی با اصول بازاریابی، ضروری است از طریق راهاندازی پروژههای عظیم تولید و فرآوری، با دستپر سراغ بازارهای جهانی برویم.
- در گزارش صمت، علی سلگی، دبیر کل انجمن سنگ ایران و بهرام شکوری، رئیس انجمن سنگ ایران درباره ظرفیتهای صنعت سنگهای تزئینی و اهمیت و ضرورت راهاندازی مگاپروژههای فرآوری در این صنعت سخن گفتهاند.
- ویژگی مگاپروژههای سنگ تزئینی
- آببری پروژههای عظیم فرآوری
- رصد کشورهای هدف
- تحلیل بازار صادراتی
- عمر مفید مگاپروژهها
- جذب حداکثری فعالان صنعت سنگ
- شورای سیاستگذاری سنگ
- نگاهی به آمارهای جهانی
- تولید ۶۰ میلیون تن در سال
- عملیاتی شدن مگاپروژه
- شاهرگ صادرات
امتیاز دهید