هدف، ارزآوری ۵ میلیارد دلاری است

ارزآوری ۵ میلیارد دلاری است

صنعت سنگ تزئینی کشور ظرفیت بالایی برای ارزآوری دارد و در صورت توجه و برنامه‌ریزی دقیق می‌توان سهم سنگ را در تولید ناخالص داخلی به‌شکل چشمگیری افزایش داد.

مطلب مرتبط:صنعت سنگ



امروزه این صنعت برای رسیدن به اهداف صادراتی خود علاوه بر ناآشنایی با اصول تجارت و بازارهای هدف با چالش ضعف و کمبود تجهیزات و ماشین‌آلات، نوآوری‌ها و نیروی انسانی، هم ‌دست به گریبان است.بنابراین، کارشناسان و فعالان این بخش توصیه می‌کنند که در کنار آشنایی با اصول بازاریابی، ضروری است از طریق راه‌اندازی پروژه‌های عظیم تولید و فرآوری، با دست‌پر سراغ بازارهای جهانی برویم.

  • در گزارش صمت، علی سلگی، دبیر کل انجمن سنگ ایران و بهرام شکوری، رئیس انجمن سنگ ایران درباره ظرفیت‌های صنعت سنگ‌های تزئینی و اهمیت و ضرورت راه‌اندازی مگاپروژه‌های فرآوری در این صنعت سخن گفته‌اند.
  • ویژگی مگاپروژه‌های سنگ تزئینی
  • آب‌بری پروژه‌های عظیم فرآوری
  • رصد کشورهای هدف
  • تحلیل بازار صادراتی
  • عمر مفید مگاپروژه‌ها
  • جذب حداکثری فعالان صنعت سنگ
  • شورای سیاست‌گذاری سنگ
  • نگاهی به آمارهای جهانی
  • تولید ۶۰ میلیون تن در سال
  • عملیاتی شدن مگاپروژه
  • شاهرگ صادرات
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *