«تپسی» که براساس گفتههای مدیران آن در مجمع سالیانه این شرکت، در اندیشه تبدیلشدن به یک سوپراپلیکیشین است، از سرویس جدید خود با عنوان «سرویس مدرسه» رونمایی کرد.
ثبتنام سرویس مدرسه تپسی آغاز شده است و این سرویس از اول مهرماه تنها به کاربران ساکن تهران خدمات ارائه خواهد کرد.
قیمت بهصرفه و تا 30 درصد پایینتر نسبت به سرویس سنتی مدارس، تأمین امنیت هوشمند سفر دانشآموزان با اختصاص راننده ثابت و تأییدشده، تضمین بازگشت هزینه برای تعطیلات غیرتقویمی، پایش هوشمند سفر توسط تیم امنیت تپسی و امکان ردیابی برای والدین ازجمله مزایایی هستند که تپسی برای ویژگی سرویس مدرسه برشمرده است.
سوابق رانندگان سرویس مدرسه تپسی بهدقت بررسی و بهترینها انتخاب میشوند. همچنین این رانندگان، تمامی مدارک و گواهینامههای موردتأیید تاکسیرانی و وزارت کشور برای فعالیت بهعنوان راننده سرویس مدارس را دارند. از سوی دیگر، والدین میتوانند در حین سفر بهصورت آنلاین سفر فرزندشان را رصد کرده و موقعیت مکانی سرویس را در مسیر خانه تا مدرسه و بالعکس مشاهده کنند. تیم امنیت و پشتیبانی تپسی نیز بهصورت مداوم سفرهای سرویس مدرسه را بررسی میکنند و برای پیگیری هر موضوعی، بهصورت 24 ساعته در دسترس هستند.
شرایط استفاده از سرویس مدرسه تپسی
در مرحله ثبتنام برای سرویس مدرسه، بازه قیمتی سرویس موردنظر به کاربر اعلام خواهد شد. درصورت موافقت با بازه قیمتی، با پرداخت مبلغ 900 هزار تومان میتوان پیشثبت نام را انجام داد تا سرویس رزرو شده و قیمت قطعی اعلام گردد.
پس از اعلام قیمت قطعی و پرداخت هزینه نهایی، ثبتنام کاربر قطعی خواهد شد. البته هزینه را میتوان بهصورت یکجا یا ماهانه پرداخت کرد که درصورت پرداخت یکجا، تخفیف ویژهای برای مشتری در نظر گرفته خواهد شد.
در صفحه مربوط به سرویس مدرسه تپسی نوشته شده است که حداکثر چهار دانشآموز میتوانند از یک سرویس استفاده کنند، اما بنابر شنیدههای دیجیاتو، این عدد به «سه نفر» کاهش خواهد یافت.
گفتنی است «میلاد منشیپور»، مدیرعامل تپسی، در مجمع عادی سالیانه این شرکت از راهاندازی سرویس مدرسه برای رشد درآمدهای تپسی خبر داده بود. آنها قصد دارند با توسعه سرویس بینشهری خود، درصورت موافقت مسئولین، حضور فعالی در مراسم اربعین داشته باشند.