نمایشگاه ایران پلاست هفدهمین دوره 1402

نمایشگاه ایران پلاست 1402

نمایشگاه بین المللی ایران پلاست به دنبال فراهم کردن زمینه ای برای رونق بازار صنایع پلاستیک داخلی و تسهیل روند بازاریابی جهانی و حضور این بخش از صنعت کشور در بازارهای جهانی است.

مطلب مرتبط:اخبار نمایشگاه



این نمایشگاه امروز بزرگترین رویداد صنعت پلاستیک در منطقه خاورمیانه به شمار می رود و در بین نمایشگاه های معتبر صنعت پلاستیک جهان طبقه بندی می شود. این نمایشگاه 16 دوره موفق را پشت سر گذاشته است. بر اساس برنامه ریزی های انجام شده، هفدهمین دوره نمایشگاه بین المللی ایران پلاست 26 الی 29 شهریورماه 1402 از 8 صبح الی 15 بعد از ظهر در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران در چهار گروه مواد اولیه، محصولات پیش ساخته و ساخته شده، ماشین آلات و تجهیزات و خدمات برگزار خواهد شد. قدرت گرفتن صنعت پلاستیک کشور تنها یکی از مزایای برگزاری این نمایشگاه بوده است.

علاوه بر این در سایه برگزاری این نمایشگاه تشکل های مختلفی نیز به منظور حضور موثرتر بخش های مختلف صنایع پلاستیک شکل گرفت که زمینه ساز رقابت روزافزون و رونق بیشتر این صنعت شد.

برگزار کننده: شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران

مجری برگزاری: شرکت میلاد مبتکر شرق

رویکردهای هفدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست اعلام شد

حمایت از تولید داخل و دانش بنیان ها با هدف ایجاد اشتغال و اقتصاد بازار پایدار

مدیر نمایشگاه بین المللی ایران پلاست گفت: هفدهمین نمایشگاه ایران پلاست با رویکرد توسعه تکمیل زنجیره ارزش، حمایت از تولید ملی و رونق ساخت داخل از 26 الی 29 شهریورماه در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار می شود.
فرید دوستی رئیس کل روابط عمومی شرکت ملی صنایع پتروشیمی و مدیر نمایشگاه بین المللی ایران پلاست در نشست هم اندیشی با اعضای تشکل ها، انجمن ها، اتحادیه و تعاونی های صنایع پلاستیک، مستربچ و کامپاند، همگن، ماشین ساز، اظهار کرد: صنعت پتروشیمی، با کمترین ضریب ریسک پذیری خود به یکی از صنایع احیاگر نظام اقتصادی کشور در شرایط سخت و پیچیده تحریم تبدیل شده است و در این میان صنایع پایین دست و صنایع مرتبط در حوزه تولید ملی و ساخت داخل از سهمی موثر برخوردار بوده اند.
دوستی با بیان اینکه، در هفدهمین دوره ایران پلاست، باید ساز و کار های اجرایی منطبق با استانداردهای بین المللی برنامه ریزی و جریان سازی شود، افزود: امیدواریم با وحدت رویه یکپارچه و منظم میان شرکت ملی صنایع پتروشیمی و فعالان، ذی نفعان و مشارکت کنندگان، ایران پلاست امسال در مقایسه با دوره های قبلی خود از جنبه های محتوایی، رویکرد و رویدادهای جانبی بسیار غنی تر برگزار شود.
وی با تاکید بر اینکه تمامی فضاهای نمایشگاهی شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی از 26 تا 29 شهریورماه به ایران پلاست اختصاص یافته است، اظهار کرد: اگرچه دغدغه و مسائل ذی نفعان نمایشگاه ایران پلاست متفاوت است، اما تلاش خواهیم کرد که در دوره هفدهم منافع تمامی مشارکت کنندگان تا حد ممکن تأمین شود.
دوستی با تاکید بر اینکه امیدواریم ایران پلاست امسال نیز همچون دوره های پیشین خود، ویترین و نمای کاملی از موفقیت یک رویداد اثر بخش نمایشگاهی در حوزه اقتصاد و بازار مشارکت کنندگان باشد، افزود: در این مسیر شرکت ملی صنایع پتروشیمی در راستای حمایت از تولید داخل و ایجاد اشتغال آماده هرگونه همکاری و حمایت لازم از شرکت های دانش بنیان، استارتاپ ها و صاحبان صنایع نوپا است.
در این جلسه نمایندگان تشکل ها و انجمن های صنایع تکمیلی پتروشیمی نیز با تاکید بر نقش محوری شرکت ملی صنایع پتروشیمی در برگزاری این نمایشگاه بر تداوم همکاری های مشترک تاکید کردند و این رویداد نمایشگاهی را نقطه عطفی در ارائه و معرفی دستاوردها و توانمندی های صنایع پلیمری و صنایع مرتبط، دانستند.
فعالان صنایع پایین دستی پتروشیمی ایران نمایشگاه ایران پلاست را در میزان افزایش ارزش افزوده صنایع پلیمری و بازارهای صادراتی مهم ارزیابی کردند و بر همگرایی بیشتر میان تشکل ها و انجمن ها و نزدیک شدن دیدگاه ها تاکید کردند.
گفتنی است،  نشست هم اندیشی نمایشگاه ایران پلاست، انجمن تولیدکنندگان مستربچ و کامپاند، انجمن ملی صنایع پلیمر ایران، انجمن صنفی کارفرمایی ماشین سازان پلیمری، انجمن همگن پلاستیک تهران، انجمن ماشین سازان، انجمن صنفی کارفرمایی صنایع پتروشیمی و اتحادیه سراسری تعاونی های تأمین نیاز صنایع پایین دستی پتروشیمی و مدیر عامل شرکت راهکار تجارت بعنوان مجری برگزار کننده هفدهمین نمایشگاه بین­ المللی ایران پلاست برگزار شد.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *