بازنگری سیاست‌های کلی معدن

بازنگری سیاست‌های کلی معدن

بازنگری سیاست‌های کلی معدن در کمیسیون زیربنایی و تولیدی مجمع تشخیص مصلحت نظام
🔹پیش‌نویس بازنگری سیاست‌های کلی معدن در کمیسیون زیربنایی و تولیدی مجمع تشخیص مصلحت نظام با بررسی پیشنهادهای خانه معدن ایران و سازمان انرژی اتمی مورد بررسی قرار گرفت
کمیسیون زیربنایی و تولیدی مجمع تشخیص مصلحت نظام به ریاست حجت‌الاسلام غلامرضا مصباحی‌مقدم و با حضور جمعی از اعضای مجمع، روسای کمیته‌های مرتبط و نمایندگانی از فعالان بخش خصوصی در حوزه معدن تشکیل جلسه داد.
🔹پیش‌نویس بازنگری «سیاست‌های کلی معدن» که توسط کمیته‌های کمیسیون در دبیرخانه مجمع تنظیم شده با مد نظر قرار دادن پیشنهادهای خانه معدن ایران و سازمان انرژی اتمی مورد بحث قرار گرفت.
🔹تبدیل سرمایه معدنی کشور به سرمایه ملی پایدار، ارتقاء بهره‌وری و افزایش سهم معدن در تولید ناخالص ملی و برداشت صیانتی از معادن از جمله موضوعاتی بود که در این جلسه مورد تاکید قرار گرفت.

مطلب مرتبط: اخبار نمایشگاه
🔹سیاست‌های کلی معدن در سال ۱۳۷۹ توسط مقام معظم رهبری پس از مشورت با مجمع تشخیص مصلحت نظام ابلاغ شد و جلسات بازنگری در این سیاست‌ها، متناسب با شرایط، نیازها و اولویت‌های کشور با بهره‌گیری از نظرات کارشناسی دستگاه‌های مسئول در کمیسیون زیربنایی و تولیدی مجمع به منظور رسیدن به پیش‌نویسی قابل ارائه به صحن مجمع در حال برگزاری است.

مطلب مرتبط: اخبار صنعت سنگ

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *