تخریب واحد های صنعتی در حال ساخت در شهرک صنعتی پاسارگاد توسط جهاد کشاورزی

تخریب واحد های صنعتی شهرک صنعتی پاسارگاد

قلب شهرک صنعتی کاظم آباد مورد غضب جهاد گرفته نه اراضی کشاورزی / واکنش صاحبان تولید و صنعت به تخریب مراکز تولیدی

تخریب ۳۷ سازه غیر مجاز در کاظم آباد رباط کریم از سوی جهاد کشاورزی که بخشی از آن به کارگاه های تولیدی و صنعتی برمی‌گردد واکنش هایی از سوی صاحبان صنعت وتولید را به همراه داشت.

یکی ازمدیران شهرک صنعتی پاسارگارد در کاظم آباد اقدام اخیرجهاد را در تخریب مراکز تولید و صنعتی را در اين منطقه اسفبار توصیف کرد.

مطلب مرتبط: اخبار نمایشگاه

خبر امروز تخریب اراضی کشاورزی در روستای کاظم اباد از سوی مدیر جهادکشاورزی رباط‌کریم در خبر گزاریها و رسانه های محلی با افتخار منتشر که در واقع قلب شهرک صنعتی خصوصی پاسارگاد هدف قرار گرفته بود نه روستای کاظم اباد!

این اقدام گویا بدون در نظر گرفتن تبصره ۵ قانون ماده ۱۱۱ بخش از مقررات مالي دولت در شهرک‌های صنعتی خصوصی همانند شهرک‌های صنعتی دولتی از تمام مزایای قانون سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی برخوردار می‌باشند.

خبر منتشره از سوی مدیر جهادکشاورزی شهرستان رباط‌کریم نادرست است چرا که موارد تخریب کلا درقلب شهرک‌صنعتی خصوصی پاسارگاد کاظم اباد بوده است.

درسال حمایت از تولید کنندگان مدیر جهادکشاورزی بجای حفظ کاربری اراضي کشاورزی این بار شهرک صنعتی خصوصی پاسارگاد کاظم اباد را تخریب نموده است و با افتخار اعلام نمودند که در روستای کاظم اباد زمین های کشاورزی را آزاد سازی نموده .

برخی کاربران نیز معتقدند جهاد کشاورزی بجای حفظ اراضی کشاورزی که امروزه شاهد ویلا سازی در این اراضی هستیم ،مراکز تولیدی و صنعتی را در شهرک های صنعتی مورد تخریب قرار داده که این اقدام ضمن خسارت سنگین مالی برخلاف شعار سال مقام معظم رهبری بوده است.

مطلب مرتبط: اخبار صنعت سنگ

5/5 - (6 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *