نمایشگاه سنگ ورونا ایتالیا Marmomac 2022

نمایشگاه سنگ ورونا (Marmomac) از تاریخ ۰۵ مهر لغایت ۰۸ مهر ۱۴۰۱ در ورونا برگزار می شود. ساعت بازیدی از نمایشگاه برای متقاضیان از ساعت 9:30 تا 18 میباشد. نمایشگاه سنگ ورونا Marmomacc) یکی از برجسته ترین و معروفترین ایونت های در رابطه با حوزه سنگ های طبیعی در جهان میباشد. موضوع این نمایشگاه در حوزه استخراج و فرآوری سنگ های طبیعی و ماشین الات مرتبط است. این نمایشگاه، یک رویداد بین المللی پیشرو و نوآورانه برای ترویج معماری و طراحی با سنگ های طبیعی است مدهای جدید سنگ به نمایش گذاشته میشود. بدنیست بدانید این نمایشگاه از سال 1961میلادی برگزار میشود.

در نمایشگاه ورونا شرکت های بزرگ و شناخته شده شرکت میکنند. همچنین اساتید و دانشجویان و محققان دانشگاه ها (دانشکده های معماری و حوزه اکتشافات معدن و رشته های تحصیلی مرتبط)، فعالان و صنعتگران در حوزه سنگ از تمام جهان شرکت میکنند و آخرین دستاوردها و تجربیات خود را معرفی و عرضه میکنند. این نمایشگاه مسیر کامل و جامع تامین و تولید، از قسمت مواد خام اولیه تا بخش محصولات نیمه تمام و محصولات آماده‌ صنعت سنگ و همچنین دستگاه ها و ماشین آلات پردازش و فناوری های عملی و در عین حال کاربردی سنگ های طبیعی در معماری و دیزاین ها را به طور تمام و کمال توضیح میدهد.

مطلب مرتبط: اخبار نمایشگاه

باتوجه به خلاصه گفته شده، نمایشگاه سنگ ورونا در ایتالیا به دلیل کیفیت و کامل بودن جایگاه تجاری منحصربه فری در حوزه سنگ دارد. همینطور بستری تاثیرگذار بر افرادی که قصد ورود به این حوزه صنعتی را دارند شروع خوب و حساب شده ای است همینطور با حضور در این نمایشگاه، میتوانند با شرکتها، فعالان و تولیدکنندگان آشنا شوند. اذعان این ادعا که، نمایشگاه تخصصی سنگ ورونا بستری مناسب است که جدیدترین و مدرنترین تکنولوژی ها و فرآیندهای این صنعت را در آن می توان یافت اشتباه نیست. نمایشگاه سنگ ورونا، پذیرای تولیدکنندگان، مجریان، معماران و طراحان بخش سنگ های مرمر از بخش ماشین آلات تا محصولات ابزاری و همچنین از دستگاه های ساینده ی سنگ مرمر تا ابزار الماسی و محصولات شیمیایی و بلوک های مرمر، تخته سنگ ها و محصولات آماده نهایی است.

ویژگی های نمایشگاه سنگ ورونا ایتالیا

نمایشگاه سنگ ورونا Marmomac بزرگ‌ترین و تخصصی ترین نمایشگاه تجاری دنیا در صنعت سنگ است. در نتیجه بیشترین نرخ پوشش خبری، بازدید و مشارکت را دارد.

این به روز بودن نمایشگاه سنگ ورونا ایتالیا است که آن را متمایز و پیشرو میکند. بنابراین حضور در این نمایشگاه یک فرصت ایده آل برای همه کسانی است که در زمینه صنعت سنگ مشغول هستند و از تاثیر این نمایشگاه مطلع هستند.

از دیگر مواردی که میتوان به آن اشاره کرد، سازماندهی موثر و کار آمد و طراحی نمایشگاه است که فضایی فوق العاده مناسب برای غرفه داران به وجود می آورد تا بتوانند خودشان را به فعالان و متخصصان و مدیران صنایع سنگ، ابزار و لوازم جانبی، محصولات شیمیایی، ماشین آلات و خدمات دهندگان مرتبط اینصنعت نشان دهند. تقویم غنی و طرح های تبلیغاتی، برنامه های آموزشی، سمینارها و رویدادهای ویژه متقاضیان بزرگ بین المللی ( مانند ارائه جایزه بهترین طراحی و ارتباط) تنها برخی از شاخصه هایی هستند که این نمایشگاه را به بستری ضروری و منحصربه فرد برای شرکت های تجاری این صنعت تبدیل می کنند.

نمایشگاه سنگ ورونا هم برای مشاوران و شرکت های ساخت و ساز یک رویداد ویژه است که مؤلفه‌های آموزشی، همایش ها و قدم های پشتیبانی مختلف به شیوه های گوناگون ارائه میشود تا افراد بیشترین سود را از این موقعیت ببرند.

گروه تولیدی مای تور تولید و عرضه کننده توری فایبرگلاس با برند مارامو مانند دیگر فعالان و شرکتها و موسسات بزرگ دنیای این حوزه صعنتی حضور دارد و از نمایشگاه بازدید میکند تا با مدرننترین تکنووژی دنیا و ماشین آلات صنعتی مرتبط با حوزه سنگ و تجربه دیگر شرکتها آشنا شود. حضور در این نمایشگاه بین المللی فرصتی است که هر فرد متخصص یا شرکتی که در زمینه صنعت سنگ کار میکند آن را از دست نمیدهد.

توری فایبرگلاس مارامو جز بهترین برندها و شناخته شده ترین حال حاضر بازار ایران است که استاندارد اروپا را دارد. به طور کلی توری فایبرگلاس در حوزه های گوناگون کاربرد دارد بنابراین قبل از سفارش حتما مشاوره بگیرید.

این توری در سنگ نمای ساختمان، کاشی و سرامیک کاربرد دارد و از ویژگی های آن میتوان به نسوز بودن و طول عمر بالا اشاره کرد.

مطلب مرتبط: اخبار صنعت سنگ

5/5 - (40 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *