شرکت بهسازان صنایع چوب احمدآبادمستوفی

شهرک صنعتی بهسازی صنایع چوب احمد آباد مستوفی

شرکت بهسازان صنایع چوب ایران یکی از شرکت‌ های شناخته‌ شده در صنعت چوب ساخت کمد و درها و پنجره‌ های چوبی است. این شرکت که در ساخت درب، آشپزخانه، کمد، پنجره، حمام و دیوارکوب فعالیت می کند شامل و پروژه‌ها و طرح‌ های بسیاری است.

 شرکت بهسازان صنایع چوب ایران در شهرک صنعتی احمدآباد مستوفی واقع است و یکی از شرکت‌ هایی است که از سبک روکوکو که یک سبک فرانسوی است، برای ساخت کابینت های خود استفاده می‌کنند. درواقع سبک روکوکو یک سبک گرفته شده از قرن هجدهم میلادی است این سبک نشان‌دهنده ثروتمندان و طبقه اجتماعی بالا و هم چنین ظرافتی که در این سبک وجود دارد بسیار ظریف و زنانه بوده است.

همان طور که از ظاهر این سبک و کابینت‌ های کار شده و با این سبک پیداست ظاهر بسیار شگفت‌ انگیز و مسحور کننده دارد و برای جلب توجه افراد بسیار به کار آمد است. با توجه به قدیمی بودن این سبک اما همچنان بسیار چشم نواز است، در واقع سبک روکوکو به سبک بسیار هوشمندانه و استادانه است که نمایانگر ذوق و سلیقه و شم هنری صاحب‌ خانه خواهد بود. و شرکت بهسازان صنایع چوب ایران نمونه کار های بسیار زیبا و چشم‌ نوازی به سبک روکوکو در رزومه کاری خود دارد.

کاربرد صنایع چوب

کاربرد صنایع چوب

صنایع چوب در واقع و استفاده از چوب برای ساخت لوازم مبلمان و تختخواب می‌گوید. استفاده از لوازم چوبی همیشه برای انسان‌ها بسیار مهم بوده است و کاربردهای چوب بسیار فراوان است. همچنین تنوع بالایی که در انواع چوب وجود دارد باعث زیبایی بسیار در کار و همچنین ساخت لوازم متعدد برای راحتی زندگی می شوند. قدمت استفاده از چوب برای زندگی بهتر به پنج هزار سال پیش برمی‌گردد.

 زمانی که انسان ها با ساخت خانه‌ های چوبی برای خود سرپناه درست می‌کردند و بعد و با گستردگی انواع چوب به ساخت لوازم های دیگری مثل میز و مبلمان و حتی کابینت روی آوردند. امروز بسیاری از لوازم خانگی با استفاده از چوب‌ های مختلف ساخته می شود. سالانه افراد بسیاری به تحصیل در رشته صنایع چوب روی می آورند و حتی از این رشته فارغ‌ التحصیل می‌شود. فارغ‌ التحصیلان در این رشته می‌تواند به راحتی مشغول بکار شوند. همچنین کار در این حوزه بسیار بازار گسترده‌ ای داشته و موجب یادگیری بسیاری از مهارت‌ های لازم خواهد شد.

مطلب مرتبط:صنعت سنگ



 کسانی که از این رشته فارغ‌ التحصیل می‌شوند می‌توانند با استخدام در مراکز آموزشی یا پژوهشی مهارت‌ های خود را با دیگران به اشتراک گذاشته و به تدریس روی آورند و حتی می‌تواند با کار در کارخانه‌ های ساخت لوازم چوبی مشغول بکار شود ایجاد شغل در این حرفه همیشه مورد توجه انسان‌ ها بوده و همچنان با وجود پیشرفت زندگی کاربرد های چوب نه‌ تنها کم نشده بلکه حتی بیشتر هم شده است.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *