پیام دکتر بهرام شکوری در راستای انصراف از حضور در انتخابات اتاق بازرگانی

دکتر شکوری رئیس انجمن سنگ ایران

فعالیت تشکلی به عنوان یکی از ارکان ضروری توسعه در ساحت اقتصادی، موجب بسط چند صدایی و حصول منظور سیاست‌گذار در بهبود فضای کسب و کار و رفع موانع تولید است.

در این میان تشکل‌های تخصصی، اتاق‌های استان‌ها، اتاق‌های مشترک و در نهایت اتاق ایران، بستری برای مشارکت فعالان کسب و کار در تصمیم‌سازی های تأثیرگذار بر اقتصاد کشور خواهد بود.
بی شک حضور در هر یک از این ساختارها، نیازمند صرف زمان، مداقه، توجه و جدیت است و کارنامه‌ی درخور دفاع، نتیجه‌ی صرف تمام لوازم آن در طول دوره‌ی تصدی گری خواهد بود.

مطلب مرتبط:صنعت سنگ



بر این اساس و با توجه به بررسی جمیع شرایط و لزوم حضور فعال و موثر در تشکل‌های حوزه‌ی معدن کشور به ویژه انجمن‌های سنگ تزئینی و مس ایران و اتحادیه‌ی تولیدکنندگان و صادرکنندگان محصولات معدنی ایران و به تبع، استمرار حضور در اتاق ایران به واسطه‌ی فعالیت تشکلی و دنبال نمودن مسیر پیشین در ایجاد و توسعه‌ی زیرساخت معدنی کشور در این نهاد و همچنین کفایت حضور نامزدان متخصص در حوزه‌ی معدن در فهرست انتخاباتی ائتلاف برای فردا و همچنین ائتلاف فراکسیون‌ تشکل‌ها، انصراف خود از نامزدی انتخابات هیئت نمایندگان اتاق تهران را اعلام می‌دارم.

بدیهی‌است، تجارب و ظرفیت‌های موجود در همکاری با منتخبان این اتاق در تحقق بهبود در فضای کسب و کار کشور و افزایش تولید، ارزش‌آفرینی و تقویت معیشت عموم جامعه به‌کار گرفته خواهد شد.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *