خام فروشی معدن بوکسیت سرفاریاب هیچ سودی برای چرام و کهگیلویه ندارد

خام فروشی معدن بوکسیت سرفاریاب

نماینده استان کهگیلویه و بویراحمد در شورای عالی استان‌ها گفت: روزانه شاهد هستیم که ماشین‌های سنگین برای برداشت معدن سرفاریاب در شهر دهدشت تردد می‌کند، بدون اینکه منبع درآمدی برای شهرستان داشته باشند.

معدن بوکسیت سرفاریاب دارای ارزش افزوده خوبی و فرصت مناسبی است که زمینه اشتغال و رونق اقتصادی را در این استان و به ویژه‌ شهرستان‌های کهگیلویه و چرام رقم بزند.
وی تصریح کرد: متأسفانه به دلیل عدم توجه مسوولان در این سال‌ها و نداشتن برنامه و قدرت چانه‌زنی مواد این معدن خام‌فروشی می‌‍شود و از قبل آن هیچ سودی عاید استان کهگیلویه و بویراحمد نمی‌شود.
عضو شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: مسوولان کهگیلویه و بویراحمد به‌جای مکاتبات بی‌ثمر چاره بهتری بیندیشند. برداشت از معدن بوکسیت سرفاریاب با مجوز همین مسوولان انجام گرفته و الان هم باید پاسخگوی خام‌فروشی آن باشند.
وی افزود: روزانه شاهد ترافیک زیاد ماشین‌های سنگین در شهرهای دهدشت و چرام برای حمل مواد خام معدن بوکسیت سرفاریاب هستیم، در حالی است که هیچ منبع درآمدی برای شهرستان ندارد.
دیدار در ادامه به موضوع مسکن شهرستان کهگیلویه اشاره کرد و گفت: یکی از مهمترین مشکلات مردم مسکن است که امیدواریم برای تکمیل هر چه سریعتر واحدهای مسکونی تلاش شود.

مطلب مرتبط:صنعت سنگ



5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *