برگزاری نشست کمیته های انجمن مدیریت کسب و کار ایران

برگزاری نشست کمیته های انجمن مدیریت کسب و کار ایران

در این نشست که دکتر امید اشکانی به نمایندگی از اعضای هیئت مدیره و دکتر علیرضا داداشی بازرس انجمن و جمعی روسای کمیته های انجمن مدیریت کسب و کار ایران حضور داشتند، ابتدا دکتر محمد مهدی رضوانی رئیس کمیته ژئومارکتینگ به عنوان مسئول برگزاری این نشست، ضمن تقدیر از حضور روسای کمیته های انجمن، پیرامون اهمیت ارائه به موقع شناسنامه کمیته‌های خود به دفتر انجمن ، وضعیت عضویت و عضوگیری های جدید و ارسال رزومه های آنها تاکید کرد.
در این نشست تخصصی، دکتر امید اشکانی از اعضای هیئت مدیره و دکتر علیرضا داداشی بازرس انجمن مدیریت کسب و کار ایران ضمن تقدیر از تلاشهای روسای کمیته های انجمن، هر یک پیرامون اهداف و برنامه های هیئت مدیره جدید مطالبی را بیان داشته، همچنین به تشریح مقررات، ضوابط و دستورالعمل‌های انجمن تاکید کردند.

در این جلسه مقرر شد، کمیته ها از اردیبهشت ماه سال جاری نسبت به برگزاری کارگاه های آموزشی آنلاین و حضوری، همایش های تخصصی اقدام نمایند، برگزاری نشست های ماهانه بین کمیته ای و هربار به میزبانی یکی از کمیته ها از دیگر مصوبه های این جلسه بود.

نشست کمیته های انجمن مدیریت کسب و کار ایران


همچنین مقرر شد روسای کمیته ها پس از برگزاری کارگاه های آموزشی خود گزارش مصور و مکتوب آنرا بلافاصله پس از برگزاری، در اختیار مدیر روابط عمومی قرار دهند.
در ادامه این نشست، روسای کمیته های انجمن مدیریت کسب و کار ایران هر یک به ارائه گزارشی از عملکرد کمیته خود در سال قبل، به بیان برنامه ها و اهداف کمیته های خود در سال جاری پرداختند.
نشست بعدی روسای کمیته های انجمن مدیریت کسب و کار ایران خرداد ماه به میزبانی کمیته لوازم بهداشتی و آرایشی برگزار خواهد شد.

مطلب مرتبط:صنعت سنگ



امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *