بیست و نهمین دوره نمایشگاه صنعت ساختمان قزاقستان 2023

بیست و نهمین دوره نمایشگاه صنعت ساختمان قزاقستان 2023

بیست و نهمین دوره نمایشگاه صنعت ساختمان قزاقستان ۱۵-۱۷ شهریور ۱۴۰۲ برگزار میشود. این نمایشگاه از سال 1994 میلادی (1373 خورشیدی) در آلماتی قزاقستان برگزار شده و بزرگترین نمایشگاه در نوع خود در منطقه آسیای مرکزی است. در بیست و هشتمین نمایشگاه (2022) تولیدکنندگان مصالح ساختمانی، تجهیزات و ابزار، کاشی و سنگ، تکنولوژی های مربوط به در و پنجره، داخلی و مصالح نازک کاری از سی و هفت کشور جهان در این نمایشگاه شرکت داشته اند. بیش از شصت برنامه متنوع در قالب سمینار، کارگاه، میزگرد، B2B، و معرفی محصولات شرکت کنندگان در این نمایشگاه تدارک دیده شده است. برای دانلود کاتالوگ نمایشگاه کلیک کنید.


با توجه به شکوفایی بخش ساختمان در قزاقستان و آسیای مرکزی، حضور فعال و مشارکت بخش پویای صنعت ساختمان ایران در این نمایشگاه علاوه بر فراهم کردن فرصت های نفوذ به بازار در حال رشد قزاقستان، همکاری و دسترسی به بازارهای روسیه را نیز مقدور می سازد.

فدراسیون صادرات انرژی و صنایع وابسته ایران در نظر دارد مقدمات اعزام هیئتی از فعالین اقتصادی را به بیست و نهمین نمایشگاه ساختمان و معماری داخلی قزاقستان (کزبیلد)که از 15 تا 17 شهریور ماه سال 1402 در مجموعه نمایشگاهی آتاکنت آلماتی برگزار می شود، فراهم آورد. در این راستا مذاکراتی نیز برای انجام جلسات و ملاقات هایی با مقامات و بازرگانان محلی از جمله اتاق بازرگانی استان آلماتی، شهرداری آلماتی و سازمان سرمایه گذاری قزاقستان (KazInvest) تدارک دیده شده است.
در مورد برنامه های سفر هیات تجاری به این صورت می باشد:
-سه روز نمایشگاه
-بازدید از بازار لوازم خانگی و مصالح ساختمانی (بازار بزرگ)
-ملاقات با شهرداری آلماتی
-ملاقات با شرکت های سازنده
-مقامات کنسولگری ایران در آلماتی و ایرانیان مقیم

شماره های تماس جهت کسب اطلاعات بیشتر 9120330305 شرکت اوژن

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *