نمایشگاه شویتو چین 2023

بیست و سومین نمایشگاه سنگ شویتو چین از تاریخ 17 الی 20 آبان ماه 1402 با حضور اولین پاویون ایران در این نمایشگاه برگزار میشود.

مطلب مرتبط:اخبار نمایشگاه



دانلود پلان نمایشگاه شویتو 2023

بزرگترین کشور آسیایی و دارای بیشترین جمعیت در بین کشورهای جهان است. تقریباً کل خشکی آسیای شرقی را اشغال و تقریباً یک چهاردهم مساحت زمین را در بر می‌گیرد. چین از نظر مساحت در میان کشورهای بزرگ جهان، از روسیه و کانادا پیشی گرفته است و تقریباً به اندازه کل اروپا است. این کشور دارای 33 قسمت است که مستقیماً زیر نظر دولت مرکزی است. این شامل 22 استان، 5 منطقه خودمختار، 4 شهرداری (چونگ کینگ، پکن، شانگهای، و تیانجین) و 2 منطقه ویژه (هنگ کنگ و ماکائو) است. شانگهای شهر صنعتی اصلی این کشور و هنگ کنگ مرکز تجاری و بندر پیشرو است.

امتیاز اقتصاد آزاد چین 48.0 درصد است، که اقتصاد این کشور را در رتبه 158 آزاد در شاخص سال 2022 قرار می‌دهد. چین در میان 39 کشور منطقه آسیا-اقیانوسیه در رتبه 35 قرار دارد و امتیاز کلی آن کمتر از میانگین منطقه‌ای و جهانی است. طی پنج سال گذشته، رشد اقتصادی چین در سال 2020 کاهش یافته است. اقتصاد آزاد در چین در سال 2020 پس از یک دهه صعود تدریجی به اوج خود رسید.

چین بزرگترین تولید کننده سنگ در جهان و علاوه بر این، چین یکی از بزرگترین صادرکنندگان سنگ در جهان است. برای مثال: ارزش معاملات کل واردات و صادرات سنگ در سال 1391 به بیش از 8 میلیارد دلار رسیده و ارزش صادراتی بیش از 500 میلیون تومان را شامل می‌شود. صنعت سنگ چین تلاش زیادی می‌کند تا اطمینان حاصل کند که استخراج و فرآوری مواد، طبیعتاً سازگار با محیط زیست است و از دستورالعمل‌های “سبز” نیز پیروی می کند. این شامل کاهش اتلاف انرژی و آب و در عین حال کاهش شدید تأثیر بر طبیعت است. این اهداف همچنین شامل در نظر گرفتن نگرانی‌های اجتماعی کارکنان و ساکنان محلی است.

نمایشگاه سنگ Shuitou در مقایسه با یکی دیگر از نمایشگاه‌های معتبری که در این کشور برگزار می‌شود، قرار گرفتن این نمایشگاه در کنار کارخانه‌های تولید و فرآوری بود و تولیدکنندگان ایرانی می توانند مستقیماً با خریداران بلوک مذاکره کنند و یا در اوقات فراغت خود از کارخانه ها و سنگ بازدید کنند. مراکز تجاری این شهر و معرفی محصول معدنی خود. نمایشگاه سنگ شویتو با جذب بازدیدکنندگان زیادی از کشورهای ایتالیا، برزیل، ترکیه، اسپانیا، پرتقال، مصر و هند توانسته است علاوه بر گسترش بازارهای خود، هر ساله مبادلات تجاری خود را افزایش دهد.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *