مزایده بیش از 1000 دستگاه (خودرو های گمرک) و خارجی اینترنتی انواع پورش و بی ام وی و بنز و سانتافه و…

مزایده بیش از 1000 دستگاه حودرو

شرح آگهی مزایده:
مزایده بیش از 1000 دستگاه خودرو های گمرک و خارجی:

مدیرعامل سازمان فروش اموال تملیکی با ابراز امیدواری نسبت به تعیین تکلیف همه این خودورهای سواری و ماشینآلات راهسازی تا پایان شهریور ماه، افزود: در این زمینه تعاملی که بین قوه مجریه و قضاییه در این زمینه شکل گرفت، عامل اصلی تسریع در تعیین تکلیف کالاها و زدودن برخی مشکلات در راه این موضوع بوده است. رئیس جمهور در سفر دوم هیات دولت به بوشهر هم به این موضوع اشاره داشت.

((این مزایده به زودی در سایت ایران مزایده منتشر می شود ))

اجتهادی گفت: در حال حاضر در مزایده شماره ۲۷۰ که برگزار شده است تعداد زیادی از خودروهای سواری و ماشین آلات راهسازی مذکور عرضه شده است. در این مزایده بیش از ۲۲۰۰ میلیارد تومان کالا بارگذاری کردیم که عمده اینها خودروها، سواری و ماشین آلات راهسازی هستند.

مطلب مرتبط:صنعت سنگ



وی با بیان اینکه نمیتوان همه خودروهای سواری را به صورت یکجا و در یک مزایده عرضه کرد، ادامه داد: برخی از این خودروها نیاز به مجوز دستگاههای مختلف از قبیل سازمان ملی استاندارد، محیط زیست و … دارند. همچنین برخی از آنها در مرحله شماره گذاری می باشند.

مدیرعامل سازمان جمعآوری و فروش اموال تملیکی گفت: همه خودروهای سواری به ۳۰۰۰ دستگاه نمیرسد. در این زمینه تصمیم قانونگذار این است که باید هر چه سریعتر تعیین تکلیف شود و به هر حال نمیتوان آنها را بازصاردات یا به مبدأ اعاده کرد، چرا که این خودروها مدتها باقی مانده است و در طول این سالها مدلهای جدیدتری از آنها در بازار آمده و بعد از گذشت پنج تا شش سال، حتی کشورهای همسایه نیز خواهان این خودروها نیستند.
در صورت هرگونه سوال و ابهام درخصوص نحوه ی شرکت در مزایده و دریافت مشاوره رایگان و یا مشکل، سوال در مورد خرید آگهی و اشتراک می توانید از روش های زیر اقدام به برقراری تماس نمایید:

telegram
24 ساعته در تلگرام پاسخگوی شما هستیم
iranmzoayedeinfo@

ادرس و محل برگزاری مزایده:
پس از خرید اشتراک، آدرس و نام ارگان اینجا نمایش داده می شود.
جهت مشاهده فایل های ضمیمه باید آگهی را خریداری کنید و یا اشتراک داشته باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *