اولین سری کامیون باری وارداتی جدید ولوو از گمرک ترخیص شدند

اولین سری کامیون باری وارداتی جدید ولوو از گمرک ترخیص شدند

این سری واردات کامیون وارداتی کامیونهای باری نیز مجاز شد که تعداد اندکی کامیون باری به کسور وارد گرديد.

کامیون ولوو باری جدید

در این سری واردات تنها کامیون های باری ولوو نسل جدید به کشور وارد گردیدند که بسیاری از افراد ریسک واردات این کامیون ها را به دلیل مشکلات و چالش های ترخیص از گمرک قبول نمی‌کردند.

مطلب مرتبط:واردات خودرو



اما حال در اوایل مرداد ۱۴۰۲ پس اولین سری از کامیون های باری ولوو اف اچ ۴۶۰ از گمرک ترخیص شدند که آماده پلاک گذاری هستند.

حدودا یک سال و دو ماه از ورود اولین کامیون های اف اچ باری وارداتی به گمرگ می‌گذرد که حال شاهد ترخیص این کامیون ها هستیم. با این احتساب بالاترین مدل کامیون باری در کشور کامیون ولوو اف اچ باری ۴۶۰ وارداتی می‌شود.

مطلب مرتبط:خودرو وارداتی



کامیون باری اف اچ۴۶۰

بررسی کامل اف اچ باری

قیمت کامیون باری اف اچ۴۶۰ در اروپا در زمانی که اف اچ۲۰۲۰ حدود ۱۰۰ هزار یورو قیمت داشت حدود ۸۵ هزار یورو بود اما هزینه های ترخیص و پلاک گذاری این کامیون ها نسبت به هزینه های پلاک و ترخیص کامیون اف اچ ۵۰۰ کشنده بیشتر است و این کامیون ها نیز مانند کامیون های اف اچ۴۶۰ وارداتی از نظر نرخ ترخیص و هزینه های پلاک اعداد بالاتری از اف اچ۵۰۰ کشنده دارند.

ترخیص تا پلاک گذاری یک کامیون اف اچ۴۶۰ باری حدود ۲ میلیارد برآورد می‌شود که در صورت احتساب قیمت کامیون با یورو ۵۰ هزار تومانی حدود ۶.۵۰۰ میلیارد تومان قیمت این کامیون برای خریدار تمام می‌شود که دور از انتظار است که یک کامیون اف اچ باری ۲۰۲۰ در کشور قیمتی کمتر از ۷۰۰۰ میلیارد تومان را داشته باشد.

با توجه به قیمت کشنده های اف اچ که حدود ۶۵۰۰ تا ۹۵۰۰ است انتخاب کامیون باری با قیمت حدود ۷۰۰۰ به بالاتر صرفا یک ریسک بحساب می اید و افرادی این ریسک را می‌پذیرند که چند سال در زمینه کامیون های باری فعالیت داشته و بار های ثابت خود را دارند. مشخص است که در صورت انتخاب توسط افراد نا آشنا با کامیون های باری فعالیت سخت خواهد بود.

3.7/5 - (72 امتیاز)

9 پاسخ

  1. اقا ۳ دستگاه از این اف اچ ۴۶۰ خریدارم اگه کسی خبر داره دست کدوم بنگاه و دلال هست خبر بده سپاسگزارم

  2. دوستان بنده هم ۴ دستگاه از این کامیون اف اچ ۴۶۰ وارداتی خریدارم … واردات این نوع کشنده دست کدام دلال و واسطه هست 09131547105

  3. برای خرید این کشنده وارداتی چکار بایستی انجام داد … واردات این نوع کشنده دست کدام دلال و واسطه هست 09131547105

  4. اصلا شما این اف اچ رو بخر دو میلیارد ، وقتی وضعیت بار و نرخ کرایه ها در حدی نیست که حتی بتونی خود ماشین رو سراپا نگه داری !!!!!!!!!! قیمت قطعات این ها بالاست ، استهلاکشون هم بعید میدونم در شرایط جاده ای و ترافیکی ایران کم باشه

    فکر کنم هر کی میخاد بخره یه ویترین بزرگ تو پذیرایی خونشون داره که میخاد ببره بزاره اونجا پوزش رو بده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *