حمایت از واحدهای صنعتی دانش بنیان با سرمایه‌گذاری و اعتبار مالیاتی

حمایت از واحدهای صنعتی دانش بنیان با سرمایه‌گذاری و اعتبار مالیاتی

روح الله دهقانی فیروزآبادی معاون علمی، فناوری وستاد توسعه زیست فناوری ریاست جمهوری در بازدید از شرکت مازی نور بابل گفت: مجموعه مازی نور در عمق طراحی، عمق دانش فنی وتسلط به کار از جمله شرکت های موفق محسوب می شود.

او افزود: این شرکت با استفاده از مهندسان جوان، یک سکوی تولیدی بی قید و شرط را ایجاد کرده که هر سامانه نوری را که کشور به آن نیاز داشته باشد در این مجموعه دیده می شود.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در مورد دانش بنیان بودن این مجوعه گفت: شرکت مازی نور به معنی واقعی می تواند الگوی مناسبی برای صنایع کشور قرار بگیرد.

دهقانی افزود: برای حمایت از این مجموعه‌ها بزرگترین ابزاری که در اختیار معاونت علمی قرار دارد قانون جهش تولید می‌باشد که برای توسعه این مجموعه‌ها سرمایه‌گذاری  واعتبار مالیاتی حمایت خواهیم کرد.

او با اشاره به حمایت معاونت علمی و فناوری از  مجموعه عظیم مازی نور خاطرنشان کرد: تلاش می کنیم تا این شرکت نیروی توانمند انسانی خود را نگه دارد و نیروی انسانی جدید جذب کند، همچنین زیرساخت‌های طراحی را توسعه بدهد و کسب و کار را در بازار صادرات بیشتر عرضه کند.

دهقانی درباره شرکت دانش بنیان مازی نور بیان داشت: شرکت دانش بنیان مازی نور قریب به یکصد مهندس تحلیلگر سیستم و تجهیزات دارد و حجم بازار صادرات آن به تمام معنا یک شرکت دانش بنیان فناور در فراز سطح یک کشور می باشد.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *