بهار سودآوری در سرمایه‌گذاری صنایع پتروشیمی

بهار سودآوری در سرمایه‌گذاری صنایع پتروشیمی

سود خالص تجمیعی شرکت‌های تابعه هلدینگ سرمایه‌گذاری صنایع پتروشیمی در سه ماه اول سال ۱۴۰۲ نسبت به دوره مشابه با رشد ۱۰۴ درصدی روبه‏‏‌رو بوده است. به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه‌گذاری صنایع پتروشیمی، جلسه بررسی عملکرد سه‌ماه نخست سال ۱۴۰۲ شرکت‌های تابعه PIIC با حضور مدیران این شرکت‌ها در ساختمان مرکزی سرمایه‌گذاری صنایع پتروشیمی برگزار شد.

این جلسات طی سه روز در سالن اجتماعات ساختمان PIIC به صورت مجزا با حضور حجت‏‏‌الله برامکی یزدی مدیرعامل و نایب رئیس هیات‏‏‌مدیره، امیرحسین پهلوان عضو موظف هیات‌مدیره و معاون توسعه کسب و کار، محمد قاسمی معاون مالی و سرمایه‌گذاری، مدیران و کارشناسان PIIC با مدیران عامل، اعضای هیات‌مدیره و مدیران ارشد شرکت‌های تابعه برگزار شد.

حجت‌‌‌الله برامکی یزدی مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری صنایع پتروشیمی ضمن قدردانی از زحمات مدیران عامل، اعضای هیات‌‌‌مدیره و تمام پرسنل شرکت‌های تابعه پس از بررسی گزارش‌‌‌های عملکردی مجموعه‌‌‌ها به‌‌‌ صورت جداگانه گفت: در بازار متفاوت عمل کنید و با شناخت دقیق از طریق بازاریابی مناسب، نیازسنجی مخاطبان و گروه هدف‌‌‌ها، تدوین سند استراتژی و برنامه‌‌‌های راهبردی کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت و ورود به بازارهای برون مرزی در راستای افزایش تولید و تحقق شعار سال، قدم بردارید.

مدیرعامل PIIC افزود: با توجه به افزایش روند سوددهی و درآمد، تولید و متعاقبا فروش بیشتر محصولات مدیریت هزینه، افزایش بهره‌‌‌وری، توسعه کسب و کار و شفافیت در عملکرد را چراغ راه خود قرار داده، تا در پیشگاه خداوند و ذی‌نفعان یعنی سهامداران و شرکت‌های بالادستی سربلند باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *