نسخه خاصی از شیائومی ۱۴ پرو به همراه فریم تیتانیومی و قابلیت ارتباط ماهواره‌ای عرضه خواهد شد!

شیائومی ۱۴ پرو به همراه فریم تیتانیومی

دیگر زمان زیادی تا عرضه سری شیائومی 13T باقی نمانده و با استناد به شایعات، این شرکت در تاریخ ۱ سپتامبر (۱۰ شهریور) قصد رونمایی از دو گوشی جدید را دارد. گمانه زنی‌ها درباره نسل جدید پرچمداران این شرکت، یعنی سری شیائومی ۱۴ نیز آغاز شده و شاهد افشای برخی از مشخصات گوشی شیائومی ۱۴ پرو هستیم.

یکی از افشاگران شناخته شده چینی که «Digital Chat Station» نام دارد؛ به تازگی اعلام کرده که نسخه‌ای خاص از گوشی شیائومی ۱۴ پرو به همراه فریم تیتانیومی، لایه حفاظتی نانو-سرامیک برای نمایشگر و قابلیت ارتباط ماهواره‌ای عرضه خواهد شد. اکثر گزارشات، به استفاده شرکت اپل از فریم تیتانیومی در سری آیفون ۱۵ اشاره می‌کنند و به نظر رسیده که شیائومی نیز قصد استفاده از متر‌یال مشابهی در پرچمدار بعدی خود را دارد.

شیائومی قابلیت ارتباط ماهواره‌ای

قابلیت ارتباط ماهواره‌ای نیز برای نخستین بار در سری آیفون ۱۴ دیده شد و کاربران برخی مناطق می‌توانند از این سرویس برای ارسال پیام به سرویس‌های امدادی استفاده کنند. در حال حاضر، مشخص نیست که شیائومی چه رویکردی را برای اتصال به ماهواره در گوشی‌های خود پیش خواهد گرفت.

این افشاگر همچنین اعلام کرده که شیائومی ۱۴ پرو از چیپست کوالکام اسنپدراگون ۸ نسل سوم استفاده خواهد کرد. برخی از گزارشات اخیر، به احتمال عرضه نسخه پرو پلاس در این سری نیز اشاره می‌کنند؛ اما احتمالا همانند نسل پیشین شاهد عرضه سه نسخه معمولی، پرو و اولترا در سری شیائومی ۱۴ خواهیم بود.

شیائومی ۱۴ پرو از چیپست کوالکام اسنپدراگون ۸ نسل سوم

درباره مشخصات احتمالی شیائومی ۱۴ پرو و عرضه نسخه خاصی از این گوشی با فریم تیتانیومی و قابلیت ارتباط ماهواره‌ای چه فکر می‌کنید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

4.1/5 - (7 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *