زمان عرضه پیکاپ G9 بهمن موتور + مشخصات فنی

بر اساس آنچه مدیر عامل گروه بهمن در نشست خبری نمایشگاه خودروی مشهد اعلام کرد، پیکاپ غول پیکر بهمن موتور مهر ماه به بازار عرضه می شود.


گروه بهمن امسال با دست پر به نمایشگاه خودروی مشهد آمده بود. این گروه خودروساز سعی کرده بود سبد کاملی از محصولاتش را در نمایشگاه مشهد به نمایش بگذارد.


در غرفه گروه بهمن موتور سیکلت های ایران دو چرخ، محصولات کار و تجاری بهمن دیزل، محصولات بهمن موتور و همچنین کراس اوور وارداتی BM Cars حضور داشتند. مدیران گروه بهمن در روز اول برگزاری نمایشگاه میزبان اصحاب رسانه های خودرویی برای یک نشست خبری بودند.

بیوک علیمرادلو، مدیرعامل گروه بهمن، در مورد زمان عرضه بهمن G9 به خبرنگاران گفت : «پیکاپ G9 در مهرماه به عرضه می رسد».

اگرچه قرار بود این پیکاپ زودتر از این ها به بازار بیاید اما گویا به دلیل چالش هایی در ترخیص قطعات و همچنین تامین ارز، روند عرضه کند تر پیش رفته اما در نهایت پیکاپ غول پیکر بهمن موتور در ماه مهر به بازار می آید.

این پیکاپ رقیبی مستقیم برای فوتون تونلند G7 خواهد بود و باید دید بهمن موتور چه قیمتی را برای آن در نظر می گیرد.

مشخصات فنی و امکانات پیکاپ بهمن

مشخصات فنی و امکانات پیکاپ بهمن

زیر کاپوت پیکاپ غول پیکر بهمن موتور یک پیشرانه ۲ لیتر توربوشارژ بنزینی با فناوری پاشش مستقیم سوخت (TGDI) قرار دارد که می تواند نهایت قدرت ۲۲۰ اسب بخار و نهایت گشتاور ۳۶۰ نیوتن متر را تولید کند.

قدرت از طریق جعبه دنده ۸ سرعته اتوماتیک AT (ساخت ZF) به چرخ ها منتقل می شود و از آنجا که با یک خودروی آفرودر طرف هستیم، تنظیمات مربوط به دنده سبک و سنگین و قفل دیفرانسیل را هم در این خودرو می بینیم.

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *