مدیران خودرو، این بار با کمپین «مدیران امروز، حامی مدیران فردا»

مدیران خودرو، این بار با کمپین مدیران امروز، حامی مدیران فردا

کمپین «مدیران امروز، حامی مدیران فردا» در شهر اصفهان آغاز شد. سپس در تهران، رشت و بابلسر ادامه پیدا کرد و حالا در شهر تاریخی تبریز گامی جدید و بلند در راستای فعالیت های خیریه ام وی ام برداشته شده است.


رویداد باشگاه مشتریان شهر تبریز به میزبانی نمایندگی نصیرالهی، در عمارت تاریخی سرخه ای تبریز برگزار شد. برای مشاهده آیین افتتاحیه فعالیت های خیریه نمایندگی ۴۸۳ مدیران خودرو روی لینک کلیک کنید.

این آیین که با شرکت تعدادی از مشتریان ام وی ام و مهمانانی ویژه همچون مدیر کل آموزش و پرورش، مدیر کل سازمان نوسازی مدارس، فرماندار تبریز و تعدادی از چهره های ماندگار این شهر همراه بود، با عنوان «مدیران امروز، حامی مدیران فردا» برگزار شد.


در این رویداد مقرر شد، نمایندگی نصیرالهی با تامین اعتبار ساخت مدرسه ای با ۱۲ کلاس، معادل ۱۵۰ میلیارد ریال، طی دو سال آتی این مدرسه را در شهرک اندیشه تبریز دایر کند.

در حاشیه این مراسم؛ سعادتی، مدیر کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی، ضمن تاکید بر اهمیت وجود خیران در مناطق مختلف کشور، اظهار داشت: امید است به زودی با همکاری نمایندگی نصیرالهی شاهد ساخت این مدرسه باشیم تا قدمی در راستای بهبود وضعیت کودکان و آینده سازان این مرز و بوم برداریم.

این آیین که برای اولین بار در سطح نمایندگی های مدیران خودرو در شهر تبریز برگزار شد، نشان از چند نکته مثبت از فعالیت های آتی ام وی ام داشت.

فعالیت هایی چون توجه ویژه به مقوله مسئولیت های مدنی توسط باشگاه مشتریان ام وی ام، تبدیل فعالیت های خیریه به سیاست های کلی ام وی ام و فراگیری چنین فعالیت‌هایی توسط نمایندگان این شرکت در سراسر ایران.

امیدواریم در آینده شاهد رویدادهای بیشتری از این نوع باشیم و به زودی ثمره این فعالیت های خیریه را در ابعاد کلان کشوری ببینیم.

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *