نمایشگاه ایران اکسپو 2025

دروازه‌ای رو به تجارت جهانی

هفتمین نمایشگاه بین‌المللی توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (Iran Expo 2025) از تاریخ ۸ تا ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۴ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود. ​

اطلاعات کلی نمایشگاه:

  • زمان برگزاری: ۸ تا ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۴ (۲۸ آوریل تا ۲ مه ۲۰۲۵)​
  • ساعات بازدید: ۸ صبح تا 16 بعدازظهر

محل برگزاری: محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران

مجری: شرکت توسعه صنعت نمایشگاه و رویداد

نمایشگاه ایران اکسپو 2025 به عنوان بزرگترین رویداد تجاری ایران، با همکاری و مشارکت وزارت صمت، وزارت امور خارجه، سازمان توسعه تجارت ایران و سایر نهادهای دولتی و خصوصی، فرصتی بی‌نظیر برای ارتباط با بازارهای جهانی فراهم می‌کند.

این نمایشگاه که تاکنون شش دوره موفق را پشت سر گذاشته، با حضور گسترده شرکت‌ها و بازرگانان داخلی و خارجی، به محلی برای معرفی و عرضه محصولات و خدمات ایرانی تبدیل شده است. در آخرین دوره این نمایشگاه، بیش از 800 شرکت بزرگ و صنعتی ایرانی، آخرین دستاوردهای خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار دادند. همچنین، با تاکید بر توسعه شبکه‌های تجاری، بیش از 2400 بازرگان، سرمایه‌گذار و تاجر خارجی از 94 کشور مختلف، در این رویداد حضور یافتند تا ضمن آشنایی با توانمندی‌های صنعتی ایران، فرصت‌های سرمایه‌گذاری و همکاری‌های تجاری را بررسی کنند.

اهداف و اهمیت نمایشگاه:

Iran Expo یکی از مهم‌ترین رویدادهای تجاری ایران است که با هدف توسعه صادرات غیرنفتی و معرفی ظرفیت‌های صنعتی و تولیدی کشور برگزار می‌شود. در دوره‌های پیشین، این نمایشگاه موفق به جذب بیش از ۲۴۰۰ تاجر و بازرگان از ۹۴ کشور جهان شد و قراردادهایی به ارزش بیش از ۳ میلیارد دلار منعقد گردید.

گروه‌های کالایی شرکت‌کننده:

این نمایشگاه در ۱۰ گروه کالایی برگزار می‌شود که شامل:​

  • صنایع غذایی، کشاورزی، دام و طیور، شیلات​
  • صنایع برق، خودرو، مخابرات، مکانیک​
  • لوازم خانگی​
  • صنایع نساجی، چرم و پوشاک​
  • فرش، کفپوش و موکت​
  • صنایع دستی و گردشگری​
  • محصولات شیمیایی و سلولزی​
  • دارو، تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی​
  • صنعت ساختمان و خدمات فنی مهندسی​
  • معدن، پتروشیمی و خدمات مرتبط​

ویژگی‌های برجسته نمایشگاه:

  • حضور پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان​
  • فرصت‌های مذاکره مستقیم با تجار و سرمایه‌گذاران بین‌المللی​
  • کاهش هزینه‌های بازاریابی برای صادرکنندگان​
  • امکان عقد قراردادهای تجاری در محل​
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *